Susisiekite: +370 698 36577
info@itakademija.lt 

  Linkedin tinkle  Facebook tinkle

 



Modeliavimas ir vizualizacijos Autodesk Maya

Kursas skirtas susipažinti su vienu iš labiausiai paplitusių trimatės grafikos modeliavimo ir vizualizavimo programinių paketų – Autodesk Maya. Jo metu bus supažindinta su vartotojo sąsaja, baziniais modeliavimo įrankiais, polygon (daugiakampio sąvoka), Hypershade sistema, skirta suteikti modeliui tekstūrą, rendering (vizualizavimo) technikų pagrindais ir animacijos įrankių pagrindais. Išklausę kursą ir praktines užduotis atlikę asmenys gaus bendrą Maya apžvalgą, susipažins su svarbiausių 3D grafikos kūrimo proceso dalių pagrindais.

  • Maya vartotojo sąsaja: Įrankių juosta, įrankių lentyna (shelf) ir jos pritaikymas asmeniniams poreikiams, svarbiausi spartieji klavišai, Maya hotbox meniu. Įžanga į modeliavimą. Primityvai (kubas, sfera, cilindras, plokštuma). Jų inicializacijos nustatymai Command Menu.
  • Svarbiausi modeliavimo įrankiai. Cut, extrude, insert edge loop, detach faces, smooth. Pagalbinių modeliavimo paveikslėlių (reference) įkėlimas ir nustatymas. Modeliavimas pagal pavyzdį pritaikant bazinius modeliavimo įrankius.
  • Modeliavimas su deformatoriais, subdivision surfaces modeliavimas. Modeling Toolkit įrankiai.
  • Hypershade. Shader'ių parinkimas ir konfigūravimas. Fizika paremti ir „simuliaciniai“ shader'iai. Renderavimo varikliai: Maya Hardware ir Maya Software renderer'iai. Viewport 2.0. Mental Ray. Pagrindiniai nustatymai: išvesties rezoliucija, animacijos render'avimas į video failą arba į atskirus kadrus, išvesties vaizdo kokybės nustatymai.
  • Išklotinių paruošimas tekstūravimui UV erdvėje. Planar mapping, cylindrical mapping, spherical mapping, automatic mapping. UV Editor įrankiai (flip, rotate, cut, move and sew). Svarbiausios tekstūravimo grandinės dalys: tekstūra iš failo, procedūrinės tekstūros, sluoksniuotos tekstūros (ramp node), paviršių keičiančios tekstūros (bump node), alpha map (permatomų vietų modelio paviršiuje sukūrimas naudojant tekstūras).
  • Animacijos įrankių pagrindai. Laiko juosta, animuojami atributai. Animacijos deformatoriai (lattice deformer, wrap deformer). Įžanga į animaciją su kaulais. Smooth skinning, rigid skinning. Object parenting. Graph editor: Daugiau nei vieno kadro vienu metu modifikavimas. Kadrų perkėlimas laike. Kadrų manipuliacija tiesiogiai įvedant skaitines reikšmes.

Kurso trukmė 24 akad. val.